Klasa III
Zdalne nauczanie » Klasa III
RELIGIA
Dzień dobry. Dziś Dzień Matki więc zróbcie coś co sprawi przyjemność waszym mamom. Dla młodszych i starszych mam piosenkę do posłuchania https://youtu.be/GI59Icv6rXE. Nie zapomnijcie pomodlić się w intencji swojej mamy. Tematy podam wam jutro a dzisiaj cieszcie się czasem spędzonym z mamą. Życzę Wam miłych i niezapimnianch wspólnych chwil. Wszystkim mamom życzę : zdrowia, obfitości w Boże Łaski oraz opieki Maryi - najlepszej Mamy. Pozdrawiam. Agata Piwowarska
Dzień dobry.
Na ten tydzień nie podaję tematów ponieważ chcę dać ostatnią szansę tym, którzy jeszcze nie przysłali mi ani jednego zadania. Proszę ,aby ten kto jeszcze nic mi nie wysyłał zrobił to jak najszybciej (czekam do końca tygodnia). Uczniowie, którzy wysyłali mi zadania na bieżąco, w tym tygodniu zostają nagrodzeni za swoją systematyczność i mają wolne od zadań.
Przypominam, że trwa miesiąc maj i zachęcam do odmawiania w rodzinach Litanii Loretańskiej.
Zachęcam również do udziału w konkursie plastycznym o Janie Pawle II. Na waszą prośbę przedłużam termin nadsyłania prac do 15 maja.
Pozdrawiam i czekam zarówno na zadania jak i prace konkursowe.
Dzień dobry. Tym razem nie podaję konkretnych tematów lekcji, ale nie oznacza to, że nic nie macie robić. Ten tydzień jest "Tygodniem Biblijnym" w związku z tym proszę o przeczytanie dwóch wybranych przez siebie historii biblijnych (najlepiej z Biblii dla dzieci) i wykonanie do nich ilustracji. Prace prześlijcie na mojego e-maila. 4 mają podam wam kolejne tematy zajęć. Pozdrawiam. Agata Piwowarska
Tematy z religii podane są na grupie.
24.04.2020, język niemiecki
Dzień dobry, dziś poznamy zwrot „Ich habe Angst”-boję się oraz „Ich habe keine Angst”-Nie boję się.
Otwieramy podręczniki na str. 34 i słuchamy dwóch dialogów (nagranie nr 60 i 61 ze strony wszpwn.pl). Następnie po wysłuchaniu odczytujemy z dzieckiem te zdania i w razie potrzeby tłumaczymy (Podpowiedź: „Warum machst du das nicht” Spring! – „Dlaczego tego nie robisz? Skacz!”.
W materiałach ćwiczeniowych proszę wykonać ćwicz. 8 i 9 str.49.
Zdjęcie str. 49 przesyłamy do 24.04.2020 na adres: deutschisttoll@interia.pl
Pozdrawiam serdecznie, w razie pytań proszę pisać.
17.04.2020, język niemiecki
Witam serdecznie, dzisiaj przypominamy sobie nazwy mieszkańców zamku oraz określamy ich nastrój. W tym celu zachęcam do odsłuchania jeszcze raz nagrania nr 58 i 59 ze str.wszpwn.pl
Teraz bawimy się z dzieckiem w ten sposób, że robimy różne minki symbolizujące nastrój (smutny, wesoły, szczęśliwy, miły odważny- słówka z lekcji z 03.04.2020)a dziecko odgaduje nasz nastrój po niemiecku. Następnie możemy zrobić zamianę
W materiałach ćwiczeniowych wykonujemy str. 48 i utrwalamy w ten sposób słownictwo.
Zdjęcie strony 48 przesyłamy do 20.04.2020 na adres: deutschisttoll@interia.pl
Pozdrawiam serdecznie, w razie pytań proszę pisać.
06.04.2020 r., język niemiecki1.Witam Państwa serdecznie. Proszę by dzieci zapisały w zeszytach temat.
Thema: Frohes Osterfest! Wesołych Świąt Wielkanocnych.
2.Następnie dzieci rysują w zeszytach piękną pisankę. Przyozdabiają ją i podpisują: Das Osterei-pisanka.
4.Poniżej projektują kartkę wielkanocną i wpisują w nią świąteczne życzenia świąteczne (temat).
5. Dzieci zapisują sobie w zeszytach kilka słówek charakterystycznych dla Świąt Wielkanocnych:
Der Osterhase-wielkanocny zając
Die Kinder suchen Geschenke-Dzieci szukają prezentów.
Der Osterstrauß-bukiet wielkanocny.
5. Otwieramy link i słuchamy piosenki zajączka wielkanocnego:
ttps://www.youtube.com/watch?v=TFfdjkUrrDE&fbclid=IwAR0GMoqDZfgbg_pT5Z6VCPwCBP7vHyHGhxdQax6nnxMpdm0JZ4RrWdryQaY
6.Chętne dzieci mogą odsłucha nagrania nr 85 ze strony internetowej. Tekst do nagrania jest w podręczniku na str.56.
Pozdrawiam i życzę wszystkim spokojnych Świąt Wielkiej NocyW razie pytań proszę pisać.
03.04.2020 język niemiecki
1. Dzisiaj dowiemy się, w jakim nastroju są mieszkańcy zamku. Otwieramy podręczniki na str. 33 i przyglądamy się obrazkom w zadaniu A1. Pojawiają się tam takie słówka jak:
glücklich-szczęśliwy
wütend-wściekły
traurig-smutny
mutig-odważny
fröhlich-wesoły,radosny
feige-tchórzliwy
nett-miły
Szukamy nagrania nr 59. Przypominam, że nagranie jest dostępne na str.
www.wszpwn.pl/strefa-ucznia
2.Wpisujemy kod dostępu: 67732. Słuchamy a następnie staramy się samodzielnie przeczytać zdania opisujące nastrój mieszkańców zamku.
3. W zeszytach ćwiczeń wykonujemy ćwiczenie 4, str. 47.
Życzę miłej pracy oraz dużo zdrowia. W razie pytań/wątpliwości proszę pisać. PozdrawiamJ
30.03.2020 język niemiecki
1. Proszę aby dzieci zapisały w zeszytach-
Thema: Auf der Ritterburg. Na zamku rycerskim.
2. Dzisiaj dowiemy się jak nazywają się mieszkańcy zamku. Przyglądamy się obrazkowi zamieszczonemu w górnej części strony 33 w podręczniku. Staramy się po obrazkach odgadnąć, kto jest kim na zamku.
3.Wchodzimy na str. www.wszpwn.pl/strefa/ucznia i wpisujemy kod dostępu z podr. 67732. Słuchamy (dowolną ilość razy) nagrania nr 58.
4.Wykonujemy w zeszytach ćwiczeń ćwicz. 1 i 2 ze str.46 oraz ćwicz. 3 ze str.47. Utrwalamy sobie przy tym nazwy mieszkańców zamku.
Życzę miłej i owocnej pracy. W razie pytań proszę pisać. PozdrawiamJ
RELIGIA
Podaję tematy obowiązujące do Wielkiej Środy
Bierzcie i jedzcie to jest Ciało moje- ustanowienie Eucharystii
Mój czynny i świadomy udział we Mszy Świętej.
We wspólnocie Kościoła przepraszamy Boga i ludzi.
Liturgia słowa dialog Boga z Kościołem
Z Chrystusem składamy Bogu dary.
Mam jeszcze jedną prośbę, aby dzieci z przedszkola oraz uczniowie klas I-III oglądali program Ziarno emitowany w każdą niedzielę o godz. 9.05 na kanale tvp1. Wyjaśniane są tam nasze bieżące tematy. Dziękuję i pozdrawiam. Agata Piwowarska