Bądźmy razem
Strona główna » Bądźmy razem
W tym samym czasie uczniowie wszystkich pozostałych klas wraz z wychowawcami przystąpili do wykonania zdrowych przekąsek. Każda klasa przygotowała niepowtarzalne smakołyki. Powstały babeczki, banany zapiekane w cieście francuskim, koktajle owocowe, własnej roboty lody o smaku mango, szaszłyki owocowe, kanapki a także pizza. W międzyczasie w każdej z klas kolejno odbywały się warsztaty, na których uczniowie uczyli się sztuki wykonywania pachnących świeczek i mydełek. Dzięki zaangażowaniu rodziców, szczególnie Pań Beaty Paszko i Małgorzaty Wałęgi, każdy uczeń miał okazję wykonać swoją własną świeczkę lub mydełko. Tego dnia wychowawcy skupili swoje działania na zintegrowaniu klas, rozmowie o emocjach, obawach, marzeniach, radościach i smutkach dzieci.
Na tę okazję Pan Dariusz Kril, opiekun zespołu wokalnego napisał piosenkę pt. Razem łatwiej. Przy dźwiękach gitary uczniowie klasy 6 zaśpiewali, że dobrze jest być razem.
Około południa każdą klasę odwiedziło Jury, które oceniło fotobudki, przygotowane przez uczniów wraz z wychowawcami. Fotobudki służyły uczniom do wykonania zdjęć wyrażających emocje, wyzwalających radość i poczucie bycia razem. Członkowie Jury (Pan Dyrektor Piotr Fedorowicz, Pani Sekretarka Dorota Czerniak oraz przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego: Maria Szuter, Oliwia Andruchów i Oliwia Kojder) mieli nie lada zadanie do wykonania - spośród ośmiu fotobudek wybrać najlepszą. A do wyboru mieli
Atrakcją, na którą szczególnie czekały wszystkie dzieci była zabawa na dmuchańcach. Uczniowie niecierpliwie czekali, aż nadejdzie kolej i ich klasa będzie mogła korzystać z animacji i zabaw na dmuchanym placu zabaw. Po zakończeniu zajęć profilaktycznych także dzieci spoza szkoły wraz ze swoimi rodzicami i opiekunami korzystali z dmuchanego placu zabaw.
Wykorzystując karty metaforyczne DIXIT wychowawcy przeprowadzili z swoimi uczniami rozmowy o marzeniach, uczuciach i obawach. Zajęcia te pomogły uczniom podzielić się swoimi uczuciami i wzajemnie lepiej poznać. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również zajęcia z malowania na szkle – uczniowie z zaangażowaniem przelewali swoje emocje wykorzystując nietypową technikę artystyczną.
Dzień wypełniony zadaniami profilaktycznymi został bardzo pozytywnie oceniony zarówno przez wychowawców, uczniów, jak i rodziców.
Nad wszystkimi działaniami czuwała Pani Małgorzata Chlastawa – pedagog szkolny oraz Pani Ewelina Szuter, wychowawca świetlicy i opiekun SU.
https://www.canva.com/design/DAEiIc_9dYU/DelgzdhJj0tR-MbLD8Tlgg/view?utm_content=DAEiIc_9dYU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
Na tę okazję Pan Dariusz Kril, opiekun zespołu wokalnego napisał piosenkę pt. Razem łatwiej. Przy dźwiękach gitary uczniowie klasy 6 zaśpiewali, że dobrze jest być razem.
Około południa każdą klasę odwiedziło Jury, które oceniło fotobudki, przygotowane przez uczniów wraz z wychowawcami. Fotobudki służyły uczniom do wykonania zdjęć wyrażających emocje, wyzwalających radość i poczucie bycia razem. Członkowie Jury (Pan Dyrektor Piotr Fedorowicz, Pani Sekretarka Dorota Czerniak oraz przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego: Maria Szuter, Oliwia Andruchów i Oliwia Kojder) mieli nie lada zadanie do wykonania - spośród ośmiu fotobudek wybrać najlepszą. A do wyboru mieli
- Fotobudkę motylową z oddziału przedszkolnegp
- Fotobudkę Bądźmy blisko z klasy 1
- Kubusia Puchatka z klasy 2
- Fotobudkę Ekipy z 3 klasy
- Dzidziusiową fotobudkę 4 klasy
- Wystrzałową fotobudkę 6 klasy
- Kwiatowo - motylową 7 klasy
- I Amongową klasy 8.
Atrakcją, na którą szczególnie czekały wszystkie dzieci była zabawa na dmuchańcach. Uczniowie niecierpliwie czekali, aż nadejdzie kolej i ich klasa będzie mogła korzystać z animacji i zabaw na dmuchanym placu zabaw. Po zakończeniu zajęć profilaktycznych także dzieci spoza szkoły wraz ze swoimi rodzicami i opiekunami korzystali z dmuchanego placu zabaw.
Wykorzystując karty metaforyczne DIXIT wychowawcy przeprowadzili z swoimi uczniami rozmowy o marzeniach, uczuciach i obawach. Zajęcia te pomogły uczniom podzielić się swoimi uczuciami i wzajemnie lepiej poznać. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również zajęcia z malowania na szkle – uczniowie z zaangażowaniem przelewali swoje emocje wykorzystując nietypową technikę artystyczną.
Dzień wypełniony zadaniami profilaktycznymi został bardzo pozytywnie oceniony zarówno przez wychowawców, uczniów, jak i rodziców.
Nad wszystkimi działaniami czuwała Pani Małgorzata Chlastawa – pedagog szkolny oraz Pani Ewelina Szuter, wychowawca świetlicy i opiekun SU.
https://www.canva.com/design/DAEiIc_9dYU/DelgzdhJj0tR-MbLD8Tlgg/view?utm_content=DAEiIc_9dYU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink